[3/3] Lažnive email metrike (zadnji del)

Kaj je prva in primarna naloga tvojih mailov? Ne - ni, da se jih odpre in prebere - to sta 2. in 3. korak...

Tole je zadnji del (od treh) objav, ki govorijo o lažnivih email metrikah. Tukaj sta še ostali dve objavi:


Poslušej - izvedel sem za PDF report, v katerem pišejo, da cca. 15% vseh tvojih mailov, ki jih pošlješ nikoli ne vidi Inbox-a (priletijo ali v Spam, ali pa sploh ne dosežejo email predala!!)

Povezavo do tega PDFja najdeš na dnu strani - je brezplačen, ampak se moraš vpisat na njihovo listo.

Če se ti ne da, je tukaj ene par email izrazov o katerih govori report, s katerimi lahko povprašaš svojega email provajderja, kako in kaj se godi tvojim mailom:

  1. IPR - Inbox Placement Rate (odstotek mailov, ki dejansko pridejo v Inbox)
  2. SPR - Spam Placement Rate (vse jasno, a ne?)
  3. MAGY - Ime za 4 največje Email platforme (Microsoft, AOL, Gmail, Yahoo)
  4. RMPB - "Receiving Mailbox Provider" - Tile štirje našteti zgoraj so največji...
  5. MPP - "Mail Privacy Protection" - Kaj in kako je Apple Mail zategnil zanko prejemanja "legit" mailov...

Ostalih (SPF, DKIM, MX PTR, DMARC, BIMI, ipd) danes ne mislim sploh omenjat, ker so pred-pogoj, da se sploh greš email marketinga...

Zdej, ko veš za tele kratice - dej vpraši svojega email mojstra, kakšen je vaš IPR odstotek v zadnjih, nevem, 2-3 mesecih?

Po moje zna mal zašvicat... :)

Uglavnem...

Če je glavna naloga maila, da tvoje pred-ogrete kupce pripelje na tvojo prodajno stran, kjer z največjo enostavnostjo kupijo tvojo zadevo (karkoli jim že prodajaš) - poudarek na **tvojo**, khm, khm...

... potem je nulti korak (ne prvi, nulti!) ta, da poskrbiš, da email sploh pride do naslovnikovega Inbox-a!

In ker verjetno velika večina tvojih prejemnikov bere maila na eni od štirih "ta-velikih" (MAGY) platform, je edino smiselno, da se tvoj email stručko vsaj 1x mesečno sprehodi čez tele povezave in poskrbi, da vse štima:

  1. Gmail: Bulk sender guidelines
  2. Microsoft: Postmaster, Smart Network Data Services, in Outlook Spam Fighters program
  3. Yahoo: Sender Best Practices
  4. Apple: Žal nimam nič direktnega od njih (klasika), še najbolj MPP razloži tale članek) (seveda pogooglaj tudi sam za "Apple mail MPP")

Huu...

Če vse tole zgleda, kot veliko dela, je to zato, ker dejansko **je veliko dela**...

Ampak...

Ker je Email platforma z 38:1 ROI-jem (izmerjen lani, [vir]), se ti še kako splača vložit nekaj dela in truda v dostavo emailov v Inbox - ker se ti dejansko splača...

Zdej, ob vsem napisanem...

  1. Kje so možnosti za izboljšavo ROIja tvojih mailov, in
  2. Zakaj sem dal naslov tega maila Lažnive email metrike, če jih niti enkrat nisem omenil!?!

Prvič, najboljša možna izboljšava ROIja tvojih mailov ni boljši email sistem, tehnikalija ali celo do pikice sledenje vsem navodilom...

Ne...

Daleč navišji email ROI dosežeš s pisanjem mailov, ki jih narod dejansko hoče brat!

Ker če folk noče tega, kar mu rineš dol v grlo, ne bo kliknil in ne bo kupil.

In pazi šok - tukaj odpadejo vsi lepo zdizajnirani maili, vse email fancy šablone in celoten aspekt "lepih in estetskih mailov"...

Ker, a veš, kdaj si se pa nazadnje zalotil razmišljat tkole:

"Hmm, že dolgo nisem dobil nove email ponudbe od zavarovalnice... Le kaj se obirajo tako dolgo? Hočem, da mi že nekaj prodajo!"

Tehnikalije emaila imajo vsi bolj-kot-ne poštimane...

Ena redkih prednosti, ki jo še imaš, je pisanje osebnih in direktnih mailov - nekaj podobnega, kot je tale, ki ga zdajle bereš...

Zakaj?

Ker bodo tako tvoji osebni maili v poplavi ponudb in prisilnega rinjena svojih artiklov dol v grlo izstopali kot črn mercedes na parkirišču sivo-belih trabantov...

Ker bo tvoje bralce dejansko zanimalo, kaj jim imaš povedat...

In bodo z veseljem odprli, prebrali, kliknili in tudi kupili iz tvojega maila...

Vprašanje je samo, ali imaš "jajca" poslat tak "oseben" mail svojim kupcem?

Večina se jih ne upa...

In tukaj je lahko tvoja prednost...

.

Ne, nič ti ne bom prodajal tukaj...

Če pa si za kavo, se pa z veseljem vsedem s tabo...

.

Uživaj, Damir

p.s.: Aja, zakaj sem napisal tak naslov maila - čeprav sploh nisem govoril oz lažnivih metrikah? Ker naslov maila sploh ni tako pomemben, kot vsi govorijo, da je... Ja, vem, še ena heresija, ki jo Damir lapa...

Ampak, zakaj pa si mail vseeno prebral do konca?

Ker se ga je (verjetno) splačalo prebrat, a ne? ;-)

p.p.s.: Direkt link do omenjenega PDF reporta.

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju