Tole je drugi del (od treh) objav, ki govorijo o lažnivih email metrikah. Tukaj sta še ostali dve objavi:
Ali tvoji maili sploh pridejo v Inbox?
"Email deliverability" je fraza...
Ki ti pove, kolikšen procent tvojih mailov naj bi prišlo v Inbox...
Ampak ni res..
Ker ta statistika v 99% primerov pove koliko tvojih mailov je bilo dostavljenih in ne pove koliko tvojih mailov je prišlov Inbox - ampak tudi v Spam, Promotions ali Social zavihke....
In veš kaj...
Številka dostavnosti tvojih mailov v Inbox, kot ti jo kaže email ponudnik spet v 99% ni pravilna...
Kako?
Enostavno - dostavnost v Inbox računajo po formuli:
Št. poslanih mailov - Št. odbitih mailov
Tole ne pomeni, da so vsi maili prileteli v Inbox...
Vse, kar ti tale formula pove je, koliko mailov je bilo uspešno dostavljenih - kamorkoli v Inbox, v Spam, v Promotions, v Social, v "Ignoriraj vse od tega pošiljatelja" mapo...
Zakaj sem tako pedanten?
Ker deliverability == dostava v Inbox - in nikamor drugam!
Zakaj email servisi (ESP-ji) ne kažejo prave Inboxing metrike?
Prvič zato, ker 99.2% ne-bouncanih mailov zgleda veliko lepše kot 84% Inboxing rate...
In drugič, ker ESP-ji nimajo pojma kam so Gmail/Yahoo/MSN/... spravili tvoj mail. Ve samo, da ga je spravil nekam (ker ni bouncnil)...
Ja...
Kako pa izvem točen Inboxing rate metriko?
Težko... In drago je...
Ampak bom kdaj drugič o tem...
Ok, kaj pa lahko naredim za čimvečji Inbox rate?
Veliko!
Od tega, da uporabljaš spodoben email servis, ki ima poštimane tehnikalije zadaj, do lastnih in ogretih IP naslovov (za resen mailing se izogibaj pool-om IPjev), očiščenih email list in nenazadnje tudi dobrega odnosa z bralci svoje liste..
Zdej...
Jaz imam svojo »Inboxing skrivnost« - kako velika večina mojih mailov pride direktno v Inbox...
Velika večina ima zgoraj naštete tehnikalije poštimane...
Skoraj vse...
Ene pa nimajo - in tukaj se skriva moja skrivnost (in nič te ne stane, da tudi ti uporabiš tole zadevo in začneš svoje maile filat direkt v Inbox-e prejemnikov).
Poglej moje številke:
Kaj misliš, zakaj imam tako visok CTR% ?
(open-rate sploh ne glej, ker kot sva včeraj ugotovila, sploh ni merodajen...)
Točno in samo zaradi te moje male skrivnosti...
Kaj je ta moja skrivnost?
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju