Želiš z emaili prodati več? Naredi tole...

Tista "ena stvar", ki najlažje prepriča kupca, da potegne ven svojo kartico...

  1. Če želiš povečat prodajo (spletene trgovine, strani, firme, itd)...
  2. Če bi rad dvignil LCV metriko strank (life-time customer value)...
  3. In če bi rad vedel kako oboje dosežeš z eno samo potezo...

... brez, da bi moral spremenit pol spletne trgovine, porabit na tisoče eurov keša in zgubit še tisto malo živcev, ki ti jih je ostalo...

Potem je zdajle najboljš zate, da:

  1. si vzameš kavico (ali čaj),
  2. se v miru vsedeš za naslednjih 10 minut, in
  3. prebereš tale mail do konca, počasi in fokusirano!

Zakaj?

Ker je tole kar ti bom zdele dal je tista "ena stvar", ki v emailu (ali prodajnih besedilih) najlažje prepriča kupca, da vzame ven denarnico in vtipka številko svoje kartice v tvojo plačilno formo...

In ne, ti ni naslov maila (ali prodajne strani)...

In še manj so to slike produktov, kričeči bannerji ali svetleči CTAji...

In ne, tudi dizajn maila ni... (uff vem, boli - ampak je res!)

Ne.

Tole je čisto preprosta zadeva, ki jo na lastno škodo ignorira velika večina 300+ slovenskih splentih trgovcev katerih emaile dnevno spremljam...

... in je lahko od danes dalje zate ogromna prednost, če...

Če, in samo če... (en velik ČE)

... si boš zdaje res vzel teh 10 minut in šel čez tale mail počasi in fokusirano - da boš na koncu res razumel ZAKAJ je tale zadeva praktično edina, ki proda kupca na tvojo ponudbo...

Kaj je ta "ena zadeva"?!?

O čem lapam že ves čas?!?

(Ok, bo dovolj suspenza? A sem dovolj dolgo zavlačeval? Nalašč sem... ;-)

Govorim o t.i. "bullet pointih"!

Bullet pointi so daleč najboljše orožje s katerim lahko kupcu na meji daš dovolj relevantnih informacij...

  1. zakaj se splača kupit ta artikel/storitev,
  2. zakaj je to pametna odločitve,
  3. da nima prav nobenega rizika z nakupom, in
  4. da bodo partner in prijatelji opazili razliko, če bo imel ta produkt

Preden grem dalje, si zapomni, da...

kupca ne moreš nikoli "prepričat" v nakup...

Lahko mu samo našteješ dobre plati, ki so povezane z nakupom in odvzameš strahove in riziko pred nakupom. Odločil se bo vedno kupec sam, tako da prosim pozabi na vse tiste "moram ga prepričat" ideje, ok?

Si boš prišparal marsikatero nevšečnost...

Ok...

Zdej, če dobro pogledaš tole objavo...

Boš videl, da v tem mailu že od samega začetka uporabljam "bullet" način pisanja, da nabijam suspenz in zanimanje o čem se sploh gre...

Ok - temu rečem "blind bullets".

Ker ti ne povem o čem se gre, ti pa na polno lapam vse okoli tega - ampak ti nikoli zares ne povem o čem se gre, samo radovednost in suspenz stopnjujem.

Zdej, tole je dvorezen meč...

Ker lahko deluje noro dobro, dokler ne pretiravaš.

(in mogoče sem malenkost pretiraval, ampak vse z dobrim namenom - da dobiš občutek kako daleč lako greš z bulleti...)

Ok, greva dalje:

Zakaj so ravno bullet pointi najboljši prodajalci?

In ne recimo testimoniali, naslov, slike, cene ali barva CTA-ja?

  1. Ker bullet pointe takoj opaziš. Ker so zamaknjeni in takoj izstopajo v poplavi vsega ostalega, ker se ne držijo ustaljenih šablonskih linij...
  2. Ker jih "preletiš" - jih ne bereš takoj, ampak samo na hitro ošvigneš s pogledom PRVE BESEDE vsakega bullet pointa - in če je ta prva beseda akcijski glagol, ki ponazarja fizično gibanje... (hint, hint...)
  3. Ker lahko pravilno spisan bullet point, magari če je na dnu 14-zaslovnov dolge spletne strani (ali maila) "rukne" bralca iz transa, mu prižge ogenj pod ritjo in ga spravi, da potegne denarnico ven in žepa...
  4. Ker imaš v vsakem bulletu priložnost razložit ZAKAJ mu pišeš, kar mu pišeš in ZAKAJ je to dobro zanj...
  5. Ker se v vsakem od bulletov poistovetiš z njegovo težavo, bolečino in se postaviš na njegovo stran, da ga razumeš - in če le lahko, pokažeš, da imata skupno težavo/sovražnika in si tako pridobiš zaupanje...
  6. Ker lahko v prvih petih "blind bulletih" nabijaš suspenz na polno in mu v šestem malenkost razkriješ kaj dobi - in bo imel občutek, da si mu dal vse in še več (in bo spustil svoje "bullshit ščite" in ti počasi začel zaupat)...

Zadnji trije bulleti zgoraj so še posebej sočni, oz. še na "meji legalnega"...

In mogoče sem preveč razkril zgoraj, takole javno in vsem na očeh...

Ampak sej itak nihče ne bere mojih dolgih objav, zato ni bojazni, da bi kdo tole našel, v miru prebral, razumel kaj hočem povedat, vzel tole znanje, ga uporabil v svojih mailih in si s takimi sočnimi bullet pointi dvignil prodajo...

Ahh, kje pa :)

Ok, kaj pa primeri dobrih bullet pointov?

(Misliš poleg teh v tej objavi?!? A ti nisem že dovolj dal? Še bi rad? Ok, ni problema... :)

Da ne bom komu delal krivico, ti tukaj dam par linkov do mojih preteklih ponudb, katere so "zletele s polic" takoj, ko je folk prebral besedilo:

Zdej, nobene od teh e-knjig ne moreš več kupit - lahko jih dobiš brezplačno, ko se pridružiš mojemu "email insajder" newsletterju - ampak o tem kdaj drugič...

Poglej si, kako sem spisal bullet pointe.

A lahko najdeš "slepe bullet-e", kjer samo dvigujem suspenz in ničesar konkretnega ne povem?

Ali pa "dvojne" bullete, kjer povem en delček in nato razložim zakaj je ta delček pomemben/ima prednost?

In verjetno si opazil, da imam vsaj drugi bullet odebeljen, da bolj izstopa?

Ja?

Bullet pointi so v mailih najboljše prodajno orodje, ki ga imaš!

Tudi, če prodajaš modne dodatke, knjige ali ventilčke za avijonske gume.

Nič nenavadnega ni, da so v mojih prodajnih mailih in na prodajnih straneh samo bullet pointi. Mogoče dam na začetek in konec odstavek ali dva, vse ostalo pa so "na hard" spisani bullet pointi, ki bralca "udrihajo" z vseh možnih strani - od benefitov, ki jih dobi ko kupi, do strahov in težav, ki jih bo imel, če ne kupi ter seveda #FOMO - fear of missing out!

Zato ti resno predlagam, da vzameš bullet pointe za svoje in se jih naučiš pisat pravilno, ker boš tako z najmanjšimi stroški in v najkrajšem času dosegel daleč najvišji skok v konverziji!

Pusti A/B testiranje dizajnov, CTAjev, barv in slik konkurenci...

Naj oni zabijajo čas in se zabavajo s fancy orodji in štelajo oblikovne zadeve...

Ti se medtem posveti pravim prodajnim zadevam, ki dokazano višajo konverzije in nosijo keš v tvoj žep!

In daleč najboljše orodje za to so bullet pointi.

In danes si videl samo vrh ledene gore - zgornjih 5%...

Ostalih 95% se danes nisva dotaknila (pa že tako sem preveč povedal...)

Zdej...

Daleč najboljš bi blo, da si vzameš par tednov/mesecev in se sam naučiš pisat take bullet pointe (in ostale dele prodajnih besedil)...

Ampak tega časa itak nimaš...

Druga najboljša možnost?

Prijavi se na mojo listo spodaj in se iz mailov, ki jih boš dobil (itak ne objavim vsega na tem blogu) nauči kako pisat maile, ki prodajajo!

Ja? Čist simple :)

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju