Tvoj "Welcome" email blues...

Kaj je GLAVNA naloga "welcome" emaila? Zakaj je največ izpisov ravno iz prvega maila, ki ga pošlješ?

Največ izpisov pride iz prvega maila, ki ga pošlješ...

Iz tvojega "Welcome" emaila...

Zdej...

Tegale spodaj ne počenja praktično nihče od 330+ spletnih trgovcev, katerih emaile spremljam vsak dan, ker:

  1. ali ne vedo kako pomembno je sporočilo v welcome emailu,
  2. ali pa o welcome emailu nikoli niso zares razmišljali...

Kar je velika škoda...

Ker ima ravno Welcome email največji izpis!

Ampak, a veš kaj je naloga welcome emaila?

Zakaj se ga pošlje takoj po prijavi?

Kaj naj napišeš v njem?

Kje je sploh fora?

Ok, tole moram dat ven, predem greva dalje...

Od 330+ spletnih trgovcev jih cca 20-30 nikoli ni poslalo niti enega maila! Ja! Pa nalašč nimam spam filtrov prižganih, tako da mi vsi maili letijo v eno mapo - če mi jih le pošljejo!

Tega res ne razumem? Kaj hočejo s tem povedat? Da jim dol visi za folk, ki jim da svoj email naslov? Ali ker ne pošljejo nobenega maila, da se niti odjavit ne moreš in se posledično lahko hvalijo z ever-growing email listo? V 10 ali celo 100 tisočih, mogoče?!? Adijo pamet...

Uff... Ok, sem se pomiril - ampak tole me res spravi na obrate...

Ok... Greva dalje...

Kaj je GLAVNA naloga "welcome" emaila?

Enostavno - ponovno "se prodaš" človeku, da je ravnal pametno, ker se je vpisal na tvojo listo in da je VREDNO bit na tvoji listi, ker ga čakajo privilegiji, ki jih drugi ne dobijo!

In tole zadnje je pomembno: "ki jih drugi NE dobijo!"

Tako človek dobi občutek pripadnosti, ekskluzive in "članstva" s katerim dobi več kot ostali (sosed, sodelavec, zanec, prijatelj, ...)

Lej...

Foušija je domača žival tle v Sloveniji...

Skor vsak jo ima...

In ekskluziva je znan psihološki "trigger", s katerim se lahko približaš človeku in ga spodbudiš, da spusti svoje "bullshit" ščite in se sam prepriča, da...

Ti mogoče, samo mogoče in počasi celo lahko začne zaupat!

Ker, hej...

Nisi ga nategnil že takoj na prvem koraku! (kar itak pričakuje...)

In lepo te prosim, ne mu takoj v welcome mailu prodajat znižane artike in povozit vse kar si dosedaj zgradil, da si prepričal obiskovalca...

  1. da se je odločil zaupat ti svoj email naslov...
  2. se potrudil in ga vpisal v tvojo (verjetno napol delujčo) email formo...
  3. pravilno poklikal vse semaforje, prehode za pešče, kolesa, motorje in kaj jaz vem še vse, da je dokazal da je človek...
  4. si vzel čas in šel pogledat v svoj mailbox in poiskal tvoj email (ki je komot pristal v Spam mapi), in
  5. si upal kliknit na kolobocijo od "potrdilnega" linka, ki zgleda, kot da so ga napisali še od včerajšnjega žura skrokani Klingonci...

Resno...

Zakaj postavljat toliko preprek pred človeka, ki HOČE dobit tvoje (čeprav šablonske) maile s ponudbo znižanih artiklov, za katere oba veva, da komaj čakaš, da se jih rešiš?

In če se vse tole že nekako zgodi...

In če človeku nekak uspe prit na email listo...

Je tvoja DOLŽNOST (!!), da mu v "welcome" emailu poveš točno to:

Da je "welcome" pri tebi!

Logično, a ne?

Sej vem...

Ampak večina "welcome" emailov telih mojih spletnih trgovcev nima prav nič skupnega z logiko, kvečjemu kontra - delajo vse, da se me čimprej znebijo s svoje email liste...

Hmm... Zdej pa bodi pameten...

Ok - da ne bom predolg...

Kaj je logično in pametno napisat v "welcome" email?

Rečva to, da mu potrdiš PRAVILNO odločitev, da se je prijavil h tebi?

Ali pa, da mu potrdiš, da je vse OK in da je vse prav naredil?

Ali pa mu ponudiš nek bonus, ki ga dobijo samo ČLANI?

Hmm...

Kaj pa če bi mu recimo napisal, da si dejansko človek na drugi strani tega maila, ne pa neka firma s frigidnim pristopom, ha?

In mu, nevem, napisal kako te lahko kontaktira če bo kaj rabil?

A veš...

Da mu daš vedet, da si dejansko človek!

Da bo imel občutek, da ko bo kaj kupil pri tebi in bo šlo kaj narobe (ali pa bo samo hotel vedet, ali je vse OK z njegovim naročilom in plačilom), da lahko piše na nek oseben email in bo celo dobil odgovor...

In da če bo poklical na GSM številko, ki si mu jo zaupal v "welcome" mailu, da ne bo najprej 10 minut poslušal avtomatsko tajnico in tisto zlajnano musko, ki so majo vsi "ta velki" naštimano, da lažje počakaš, preden nek pod-plačan študent dvigne telefon in s totalnim navdušenjem sprejme tvoj klic...

Hmm? Kaj praviš?

Se splača kaj takega napisat v prvi email, ki ga pošlješ novemu članu?

Al je bolje, če mu takoj porineš 9 slučajno znižanih artiklov pod nos?

Ja, sorry...

Mal sem tečen danes s temle...

Ampak verjem, da ti hočem sam dobro, ko ti takole pišem...

In preden zaključim (evo, še 10 sekund...)

In preden greš štimat svoj welcome email...

Si naredi uslugo in vzami mojo email checklisto, da boš imel takole razmišljanje, ideje, nasvete in "guru email prakse" vedno pri roki:

https://narocilnica.com/hop/j6ks5pE

Plastificiran A4, samo 25 EUR, dobiš po navadni pošti v oblazinjeni kuverti - gor je 12+ let mojih izkušenj in znanja iz email marketinga in pisanja prodajnih besedil, ki redno nosijo keš...

Lahko ti pa jaz pregledam obstoječe maile in predlagam izboljšave...

Ampak za to me pa prosim pokliči na mobitel...

(mojo številko imaš v drugem mailu, naslov je: "No, pa začniva...")

.

lp, Damir

.

P.S.: Za domačno nalogo si poglej kaj sem jaz napisal v prvih dveh "welcome" mailih, ko si se prijavil na mojo listo :)

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju