Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...
Če narediš tole zadevo pravilno...
... lahko zezneš skoraj vse ostale moje nasvete in boš še vedno imel boljše email metrike kot vsi okoli tebe!
Ja! Tolk važno je tole!
Ampak preden ti dam ta nasvet na srebrnem pladnju, mi prosim povej:
Katere emaile ti odpreš takoj, brez pomisleka?
Hmm...
Jih naštejem nekaj?
- Email od davčnega urada z naslovom "Obvestilo o zapadli terjatvi..."
- Email od žene (ali moža), ki se začne z "Glede žura jutri, dve zadevi..."
- Email od šefa z naslovom "Zaradi prestrukturiranja firme smo žal..."
- Email od Damirja, ki ti pravi: "NE ignoriraj tegale spodaj..."
Kaj imajo skupnega ti maili?
Poznaš pošiljatelja - in mu zaupaš!
Lej...
Email NI masovna komunikacija, čeprav ga napišeš 1-krat in pošlješ na 20 tisoč naslovov z enim klikom.
Email je komunikacija 1-na-1, jaz tebi osebno. Ne "naša firma" vsem 20-tisoč folku na zaprašeni email listi...
Zato če hočeš dvignit svoje email metrike pošiljaj kot ti!
Ja - kot ti, z imenom in priimkom.
Ali vsaj z imenom.
Pozabi na razne info@ ali newsletter@ ali novice@ ali sploh najhujšo možno napako no-reply@ in podobne neumnosti, ki so privzeto nastavljene v raznih email programih...
Vsi govorijo o personalizaciji emaila...
Ok - seveda, ampak preden vstaviš tisti "Živjo {subscriber.first_name}!" v prvo vrstico maila in si oviješ zanko okoli vratu ter se potrepljaš po rami in si čestitaš, ker sedaj "personaliziraš maile" kakor ti vsi pravijo, da moraš ker je to seveda najbolj pomembno...
... se vprašaj, zakaj se povprečna From: vrstica še vedno glasi:
From: E-trgovina Zlata Jama "no-reply@zlata-jama.net"
Jap, email personalizacija - urejeno in done!
Dej no, a res verjameš temu?!?
Lepo te prosim...
Ok razumem...
Imaš šefa, ki zahteva, da so emaili "uradni". In da so besedila v mailih "uradna", ker prihajajo od podjetja. In slovnično pravilna...
"Da ne bomo izpadli neumni pred stranko"
Neumnost!
Direktorji so tudi samo navadni ljudje (no, vsaj večina) in glih tako najprej odprejo maile od poznanih ljudi (in davčne seveda).
Najboljša personalizacija emaila in daaaaleč najbolj pomembna zadeva je znan pošiljatelj, ki praktično garantira, da se email odpre!
Poglej mojo From vrstico: "Damir Horvat damir@damir.si"
A je lahko sploh še bolj "personaliziran" email?!? ;-)
Ne moreš falit - takoj vidiš kdo ti pošilja - in če se kolčkej spomniš kdo sem in če mi vsaj malenkost zaupaš...
boš odprl/a moj mail pred ostalimi!
In to je cilj!
Da se email odpre in začne brat...
Seveda si takrat ne smeš zategnit zanke okoli vrati in v prvi vrstici maila napisat "Živjo {subscriber.first_name}!", ker je to direktni pokazatelj avtomatizacije - ki pa je 100% nasprotje "personalizacije"...
Ampak o tem v enem prihodnjih mailov.
Pod črto - moj nasvet:
Uredi From vrstico da bo: Ime Priimek iz Podjetja/Spletne strani
Ali vsaj: Ime iz Podjetja/Spletne strani
In pol se drži tega in ne spreminjaj!
Če ti uspe tole uštimat boš en/a redkih, ki v Slovenskem komercialnem email svetu pošilja kot oseba - in ne podjetje!
In zaradi tega se bo tvoja lista navadila nate, na tvoje ime in ti bo, če boš pravilno pisal/a maile, sčasoma zaupala in z veseljem brala tvoje maile...
Ok, greva naprej...
Naslednja email napaka spletnih trgovcev govori o naslovih mailov - in kako jih ne razmesariš...
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju