Email napaka 3/7: Subject line blues...

Ker cca. 80% ljudi NE klikne na naslov maila...

Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...

Povprečen email open-rate je cca. 20%...

(vem, varira in je odvisen od tisoč-in-ene zadeve, ampak tkole čez palec je standardni open-rate cca. 20% - enkrat več, drugič manj...)

Kar pomeni, da...

Cca. 80% ljudi NE klikne na naslov maila!

Z drugimi besedami povedano:

80 centov na Evro zapraviš na subject-u svojega maila!

Hmm... Kruta številka...

In če ti danes uspe prit čez vse spam filtre, black-liste in polomnjene SMTP nastavitve email strežnikov in se tvoj email nekako prebije v primary Inbox prejemnika...

... in če te prejemnik maila nekak uspe spoznat po tvoji uri in dnevu pošiljanja (1. email) ali po tvoji From: vrstici (2. email)...

... je zadnje kar si želiš ad-hoc, nerelevanten in na hitro vkup vržen email subject na katerega bralec NE klikne...

... ker si vrgel stran vso vsebino in čas, da si jo spisal - vključno s ponudbo v mailu, pa magari če daješ zlate palice zastonj...

Ker cca...

80% folka tega ne bo nikoli videlo!

In kakor vidim, večina spletnih trgovcev verjetno počenja ravno to...

Zgleda, da večino časa posveti vsebini emaila, subject pa spiše v zadnji minuti, samo da bo nekaj, ker se mudi poslat mail...

Prosim, ne delaj tega...

Vsaj ne, če želiš kaj imet od "Email Marketinga"...

Zdej...

Kako spisat dober subject line, da bo pritegnil več kot 20% klikov?

Da bo open-rate 30, 40, 50 in več odstoten?!?

Iskreno?

Nevem!

Je preveč faktorjev, da bi ti lahko takole v enem mailu ob 8.30 zjutraj dal neko pametno formulo in ti rekel "na, tle maš" in ti kolkr-tolk lahko garantiral višji-od-standarda open rate...

Ne gre...

Lahko pa ti pokažem par mojih subjectov, ki so pritegnili cca. 2x večji open-rate kot standardni, pa se mogoče lahko kaj iz tega ven naučiva danes...

Tole so trde številke iz Jutranjega Fiksa - newsletterja, ki sem ga dva mesece pisal in pošiljal vsak delovnik ob 7h zjutraj:

Vse skupaj lahko še vedno vidiš online, če greš na

https://jutranjifiks.com

Ko sem pisal Jutranji Fiks sem se v grobem držal telih idej:

  1. Kratek, jedrnat in udaren naslov z največ 7-9 besedami.
  2. Naslov se je vedno začel z emoji-kavico (jutranja kava...)
  3. Končal se je vedno s tremi pikicami... (da se nadaljuje)
  4. Nalašč sem izbral najbolj sočne besede (čeprav neslovnične)
  5. Naslovi vedno vezani na časovni dogodek (emocije...)
  6. Naslov nikoli ni dokončen in zaključen...

Zdej...

Tole še zdaleč ni vse, ampak nek dober začetek pa je...

Mogoče še najbolj pomembna od vseh je ravno 6. alineja - ker sem naslov vedno naredil tako, da je samo del celote. Vedno sem ga nadaljeval (ali ga opravčil, če je bil šok) kot prvi stavek v mailu.

Sej, pejdi pogledat na spletno stran in boš praktično pri vsaki objavi opazil, da je takoj pod naslovom še ena malenkost v sivi barvi spisana.

Rad bi ti rekel "to je to - piši takole in boš imel višji OR%" pa ti ne morem...

Ker bi se ti zlagal...

Še najbolje kar ti lahko tukaj rečem je, da mi odpiši na ta mail kaj točno rabiš in, če že ne delam za kakšnega tvojega konkurenta, se lahko vsedeva na kavo in preletiva tvoje maile...

Teh 6. točk je meni prineslo take številke...

Mogoče je teh 6. točk zate čist nesprejemljivo in sporno?!?

Ker lej - tisoč-in-en faktor je tle v igri in ti lahko takole na pamet in na hitro v tem mailu naredim več škode kot koristi...

(pri Jutranjem Fiksu sem imel/imam 100% proste roke in lahko počnem, kar me je volja, brez da bi moral šefu v rit rinit...)

Ampak - čez palec pogledano - je teh 6 točk dober začetek in če le lahko poizkusi v enem ali dveh svojih mailih vsaj malenkost tegale vkomponirat v naslove...

Ker nikoli ne veš - mogoče pa rata :)

Ok, greva naprej...

Naslednja email napaka spletnih trgovcev govori o prvi zadevi, ki jo daj v email, če nočeš, da ga zaprejo preden lahko rečeš "Damir pomagej!"...

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju