Email napaka 1/7: Lasti si čas...

Bi rad imel 50%+ open-rate? Ali 20%+ click-through-rate na svojih mailih?

Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...

Vem, čuden naslov...

Ampak!

... a bi rad imel 50%+ open-rate?

... ali 20%+ click-through-rate na svojih mailih?

(ne morem ti obljubit teh številk, lahko pa ti pokažem, kako sem sam prišel do njih...)

Potem pozorno preberi tole:

Prilasti si čas mailanja!

(kar počasi, naj se vsede tale stavek zgoraj...)

Lej... Velika večina tvojih konkurentov tole zadevo gladko ignorira, čeprav jo narediš v 2eh minutah (ali prej) in ti lahko na dolgi rok prinese zavidljive email metrike...

Reciva nekaj podobnega temu:

Statistika iz enega mojih email newsletterjev...

(tole je bil eden mojih email newsletterjev, oranžne številke so open-rate, zelene pa click-through-rate - o naslovih mailov pa drugič...)

Kaj točno mislim s "prilasti si čas mailanja"?

Dve zadevi:

  1. Email pošlješ ob isti uri v dnevu, na isti dan v tednu.

    (to je prva polovica ideje, in tole nekateri tudi počnejo - ne vedo pa tele druge polovice, brez katere je vse skupi kot pljunek v morje...)

  2. Prejemnikom naznaniš kdaj naj pričakujejo tvoj naslednji email!

BAM!

Vem, čist simple - ampak udarno!

V vsakem mailu na koncu dodaj odstavek v katerem točno poveš dan in uro kdaj boš poslal naslednji email.

Čeprav se ne sliši nek hud email trik, in se ti lahko zdi, da bo večina tvoje liste tole spregledala, preslišala in ignorirala...

... se žal motiš!

Zadeva je čist psihološka in podzavestna...

In tole so pogruntali ljudje z bistveno višjim IQ-jem kot je moj, zato se spolh ne mislim delat pametnega tukaj...

Deluje in pika.

Preverjeno! Večkrat, zapored!

Zdej...

Preden me vprašaš: kdaj je najboljši čas za mailanje?

Točno takrat, ko si jim napovedal!

Tudi, če je to Božična nedelja popoldne...

Tudi, če se ti vsi smejijo zaradi tega...

In tudi, če ti top email strokovnjaki pravijo drugače (vkljčno z mano!)

Ja?

Še enkrat:

  1. Pošiljaj maile ob istih dnevih in istih urah, in
  2. Povej folku, kdaj naj pričakujejo tvoje maile

... in glej, kako bodo tvoje metrike vztrajno rasle!

Najlepše od vsega tega pa je, da ti tole vzame lih ene 2 minuti časa pa še konkurenci ne bo nič jasno zakaj to pišeš zraven (ker so enako skeptični, kakor si bil/a ti do pred minuto nazaj)...

Ja?

Ok, greva naprej...

Naslednja napaka, ki jo spletni trgovci radi počnejo je, da ignorirajo najbolj pomemben del emaila...

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju