Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...
Če na hitro povzamem, zdaj veva:
- da je pametno pošiljat ob vnaprej znani uri in dnevu
- da se več mailod odpre, če te bralec spozna po From: vrstici
- da cca. 80 centov od Evra zapraviš na naslovu maila
- da je prvi stavek samo nadaljevanje naslova
Tele štiri zadeve, če jih narediš kolkr-tolk pravilno, rezultirajo v dvignjenih open-rate-ih.
Danes začneva z dvigovanjem click-rate-ov...
Najbolj udarna zadeva, ki ti prinese daleč največji dvig CTR-ja in te hkrati stane najmanj je pisanje maila po principu WIIFM.
"What's In It For Me"
Lej...
Dejva rečt bobu bob - ljudje smo sebični!
To ni niti slabo, niti dobro, še najmanj pa novo. Tako pač je. Zatiskat si oči pred tem je pa še posebej drago...
In če ti iskreno povem je največ minusa pri marketinških kampanjah ravno zaradi tega, ker ljudje ne želijo tega kar jim marketingarji rinemo dol v grlo...
Kaj ti pomaga cel mail pisat samo o svojih ponudbah, produktih in znižanjih, če folk tega ne rabi?!?
Lahko daješ šivalne stroje po 1 EUR, ampak če je folk na tvoji listi večinoma iz športnega plavanja, ugani koliko jih boš prodal?
Verjetno niti za eno malco ne boš zaslužil...
Ok...
Kaj je rešitev?
Moj predlog je, da:
- pišeš o težavah, ki jih ljudje imajo, in
- kako tvoji produkti/storitve te težave pomagajo reševat
Zdej tukaj zadaj je cela znanost, kako se segmentira ljudi in ponudbe po načinu razmišljanja in glede na stopnjo zavedanja svojih težav ter zavedanja obstoječih rešitev, ki so na trgu...
... ampak tale mail ni prostor za to debato, ker bi ga bral vsaj naslednje tri dni...
Ampak ker ti ne moreš iz danes na jutri spremenit svojih mailov, bova tale mail zaključila na najboljši možni način zate...
Preden pošlješ naslednji email z linki do svojih produktov, namesto naziva artikla, ki ga prodajaš napiši težavo katero rešuje!
Ja, resno!
Na primer, če misliš v email dat novo ergonomsko oblikovano miško, namesto naziva te miške npr. "Logitech XR 990-N Deluxe" raje napiši "Ergonomska miška za ure in ure igranja, brez bolečin v zapestju"
Ker, koga briga naziv artikla "XR-990-N" ?!?
Če pa me zaradi dolgih ur uporabe miške boli zapestje, bom veliko raje kliknil na povezavo, ki mi pravi, da me zaradi te miške ne bo več bolelo zapestje...
Lej, tole je plastičen primer...
Ampak sej razumeš kam merim, a ne?
V mailu vsaj nakaži, kako tvoj artikel pomaga rešit težave, pa glej kako bosta tvoj CTR in profit vztrajno rasla...
In kot sem že rekel, tole je cela znanost zadaj in en mail še zdaleč ni dovolj, da bi ti lahko vse razložil. In tut dvomim, da te tole full zanima, ker morš bit mal "copywriter geek-a", da se spuščaš v take detajle...
Zato naj bo tale trik z menjavo naziva arikla dost za danes...
Zapomni si samo:
- Ljudje smo sebični in,
- Hočmo vedet kaj dobimo od tvojega maila
Upoštevaj tole dvoje in boš daleč pred konkurenco...
Če pa bi rad svojo konkurenco res pustil zadaj - vsaj kar se tvojih email kampanj tiče, ti pa ne preostane drugega, kot da se vsedeš z menoj na kofe in greva 1-na-1 skozi tvoje email kampanje...
;-)
.
Ok, greva dalje...
6. email napaka govori o vsebini maila, fontih, barvah in strukturi - orodja, s katerimi komot prehitiš konkurenco, če jih znaš pravilno uporabljat...
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju