Email napaka 6/7: Razmiki, fonti, barve, kontrasti in struktura v mailu, ki nosi profit

Ker je vsebina emailov spletnh trgovin v cca. 95% enaka...

Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...

O tem sem že pisal...

Vsebina emailov spletnh trgovin je v cca. 95% enaka - kričeč banner na vrhu maila in spodaj nekaj izpostavljenih artiklov s slikami ter procenti popusta.

Več tukaj:

https://damir.si/blog/analiza-email-marketinga-bfcm-2021/

Seveda so izjeme...

In kadarkoli velika večina eno zadevo dela na en način, se ponavadi splača narest ravno kontra - in tukaj so to maili z besedilom!

Ja!

Par spletnih trgovcev pošilja svoje "promo" maile brez bannerjev, brez slik artiklov in še najmanj s kričečimi popusti!

Pošiljajo enostavne tekstovne maile (podobne, kot so tile moji), v katerih stranki opisujejo rešitve težav.

Na dnu pa je ponavadi link do artikla.

In še to "odprt" - tak s https://... in ne zamaskiran z besedami...

So taki maili boljši?

Prodajo taki maili več?

Ne vem.

Ker nimam nobenih številk teh spletnih trgovin....

Ampak!

Glede na to, da iz dneva v dan že več mesecev pošiljajo take maile lahko sklepam, da se jim splača!

Tukaj moraš probat sam...

Naredi par A/B testov in pošlji tako "standardne šablonske" maile, kot tudi samo besedilne in izmeri, kateri ti prinese več dobička.

Vsak, ki ti bo rekel drugače govori na pamet.

Edino kar ti lahko z zagotovostjo tukaj rečem je, da če daš v email preveč elementov, ki kričijo za pozornost, je verjetno noben ne bo dobil.

CTA na CTA, gumb na gumb, popust na popust, banner na banner in email pisan bolj, kot perje amazonske papige ima ponavadi ravno kontra efekt:

Nihče ne klikne!

Še več, lahko te začnejo ignorirat, se izpišejo iz liste ali celo huje, te označijo kot spam.

Potem se pa tvoje težave šele začnejo...

Ok...

Ne mislm dolgovoezit danes. Res, naredi A/B test in par mailov naredi samo tekstovne, brez slik artiklov, brez bannerjev in v enem mailu piši samo o enem artiklu, do katerega povezavo daš na koncu maila.

Mogoče boš presenečen, kako dobro znajo taki "navadni" besedilni maili prodajat - tudi artikle v spletni trgovini!

Poizkusi. Kaj lahko izgubiš...

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju