Ne bodi kot ostali spletni trgovci

... ki živijo in umirajo na prvi prodaji...

Po mojih izkušnjah večina spletnih trgovcev dela takole:

  1. Ima trgovino z neko kupljeno temo (brez sprememb, mogoče kak addon)
  2. Nanjo vozi promet z večine socialnih kanalov (FB, Insta, Tiktok, ...)
  3. Oglasov, prometa, klikov in konverzije ne spremlja (bolj "na uč"...)
  4. Pomanjkanje prodaje rešuje s še več prometa (seveda, na naslovnico trgovine)
  5. Email (!!) je nujno zlo, moraš met "novičke", drugače šef/ica teži

Kako mi gre?

In ja, vem - ti nisi tak! Ti pošiljaš maile in prodajaš v njih.

Edino pravilno!

Ampak fora je, da v emailu NE moreš prodat artikla!

Šokantno?!?

Mogoče, ampak je po mojem (skromnem, ampak pravilnem) mnenju to res!

In to je pogosta napaka v mailih velike večine 300+ štacun, ki jih dnevno berem:

Da v mailih prodajajo artikle!

Posluši...

Prodajat artikel direkt v mailu, s sliko, nazivom, popustom, ceno in kričečim gumbom "KUPI" je podobno kot bi na prvem zmenku deklini rekel "ej, a bi midva mal hopa-cupa zdele"...

Ne gre tako...

Tako kot dobiš šamar od dekline takoj, ko ji kaj takega rečeš, dobiš "šamar" od bralca tvojega maila, ker zapre (in verjetno zbriše, ali huje, ga označi kot spam) tvoj email brez da bi sploh pomislil o nakupu...

In si ga zgubil...

In si naredil škodo na kubik:

Te že slišim rečt tole:

"Jah ampak Damir, pa sej vsi tako mailajo?!? Kako nej mailam, da bom prodal več in ne bom zgubljal kupcev iz moje liste?!?"

Lej...

Ti dve zadevi imej vedno pred očmi, preden pritisneš "Send" gumb v tvojem email programu in boš daleč pred konkurenco:

  1. Če večina dela tako, še ne pomeni, da tako pravilno ali najboljše!

    • Tako kot na prvem zmenku, boš tudi v mailu najprej mal zapeljeval, mal ogreval in se šel mal predigre, ne pa takoj "hopa-cupa", ja?
    • Zato ti "šablonski" maili delajo več škode kot koristi - ker prodajajo artikle direkt, na hard - brez predigre, zapeljevanja in božanja bralca... (in zato letijo "šamarji" naokoli...)
    • Če mi ne verjameš, se prijavi na email liste top slovenskih spletnih trgovin in boš takoj videl, da imam prav - ker jih večina pošilja čist navadne tekstovne maile, brez ene same slike artikla...

      In...
  2. Vedi, da vse kar v mailu lahko prodaš je klik na povezavo do artikla, ne pa artikla samega...

    • Kakor na prvem zmenku deklini ne prodajaš sebe kot potencialnega moža, ampak kot najboljšo možno izbiro za bodočega fanta/partnerja...
    • ... v mailu lahko samo prodajaš klik do artikla, ki je najboljša možna opcija za rešitev težave, ki jo ima bralec!
    • In to na zapeljiv in zabaven način, da bo bralec z zanimanjem kliknil in šel pogledat, kaj za vraga je to, o čemer tako zanimivo pišeš...

Še posebej, če je zadeva časovo ali/in količinsko omejena (hint, hint)...

In to je skrivnost!

Če nočeš bit kot velika večina ostalih spletnih trgovin in živet (in umirat) samo od prodaj novim kupcem...

... in pomankanje prodaje reševat s še več oglasi in še več prometa...

... se zavedaj, da se največji profit skriva v "backendu" - vsem kar se dogaja po prvi prodaji - največkrat napeljano ravno preko emaila!

Zato je še kako pomembno, kako imaš spisano email sekvenco - ker je ravno ona tvoje skrito orožje, ki zate prodaja 24/7 in ti lahko prinese več prometa od vse tvoje konkurence.

Ampak le, če je spisana pravilno!

In če je dejansko "sekvenca" - in ne "broadcast" (ampak o tem več naslednjič)...

Zdej...

Če se vse tole zgoraj bere kot misija nemogoče, ni panike!

Poznam odlično rešitev:

Pokličeš Damirja in ti on spiše naslednje 3-4 maile, ki jih daš v A/B test svoje sekvence in se na lastne oči prepričaš, da je ubistvu res kar marketinški znalci strahoma in potiho šepetajo o njem...

Da mu ne pravijo zaman "email doktor"!

Ker "pozdravi" email sekvence in jih naredi profitabilne... ;-)

Ok - Samohvala je nekaj...

Nekaj čisto drugega pa je, ko dobim na spisane maile od strank odgovore v smislu "Damir, tole je beyond conversion", ker so moji maili ne samo prinesli visoke open in click metrike...

... ampak dejanske konverzije - prodaje, rezervacije terminov, ipd...

Te zanima?

Piši mi na damir@damir.si, se vsedeva na kavo in predebatirava...

(Ali še bolje - prijavi se spodaj na mojo listo in boš dobil cel kup idej in nasvetov kako pisat maile, da nosijo keš...)

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju