Tole te bo šokiralo…
Ampak je 100% res…
Velika večina slovenskih podjetnikov bi lahko prodala tudi do 10-krat več svojih produktov in storitev v naslednjih treh mesecih, če bi svojim obstoječim strankam začeli pošiljali redna email sporočila!
Dejstvo je, da ima email marketing daleč najvišji ROI!
Ljudje veliko pametnejši od mene so izračunali, da pravilen email marketing za vsak porabljen euro prinese nazaj cca. 38 eurov.
Na kratko:
Vsak zapravljen 1 EUR prinese v povprečju nazaj novih, svežih 38 EUR!
Lej…
Imam več email računov s katerimi sem prijavljen na različne “e-novičke”, newsletterje in splošne mailing liste več kot 300 slovenskih podjetij…
… in nalašč hočem dobivat njihove emaile…
Žalostno pa je…
… da dobivam maile vse kot default fancy šablone z minimalno besedila, celim kupom slik in po pravilu vsi sami direktni pitch-i “kupi, kupi, kupi”…
Skratka…
Totalna beda!
Ni čudno, da vsi jamrajo, da email marketing ne dela, da se nič ne proda in da je vse skup ena sama fama…
Veš kaj ti povem…
Če bi možakar hotel dobit zmenek s punco, in zmenek tudi speljat kot se spada (da imata na koncu oba nekaj od tega)…
… in bi to počenjal na način, kakor večina slovenskih podjetij pošilja email sporočila svojim (ne)strankam…
Bi bili vsi krvavi po obrazu od klofut, ki bi jih punce talale vsak dan!
Ne moreš takoj na prvo žogo rinit na polno…
Ne moreš na prvem zmenku pričakovat, da bo rekla “da” in vzela tvoj prstan, pa naj si še tako zavervan v svoje kvalitete…
Ampak večina slovenskih podjetij s svojimi email sporočili dela ravno to – preskakujejo korake in rinejo vate na polno, da kupiš že takoj ob prvem kontaktu!
Heeej…
Alooo…
Malo “smanjite taj gas”…
Okej, Damir, kako pa naj delam “email marketing”, da bom zaslužil več?
Enostavno:
- Daj več kot vzameš
- Ne igraj na prvo žogo
- Bodi vedno prisoten, naj si te zapomnijo
- Pozabi na “uradno”, sprosti se in boti tak kot si (drugi so itak že vsi zasedeni)
Nič jasno?
Ne skrbi, tole je spisek sedmih napak, ki jih dela velika večina spletnih trgovcev -- in kako jih popraviš.
Okej – Damir, kdo pa si, da naj bi ravno tebe poslušal?
Hja, sej lih to je point — imaš izbiro:
-
Lahko me pozabiš ali gladko ignoriraš in še naprej delaš kot dosedaj z upanjem, da bo kaj bolje...
-
Ali se prijaviš spodaj in dobiš email marketing nasvete, ki jih z lučjo pri belem dnevu ne najdeš na spletu - tudi na večini plačljivih in dragih zadevah...
To je to...
Odločitev je tvoja...
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju