Verjetno najbolj profitabilen email nasvet...

Kaj narediš, če nujno rabiš prodat z naslednjim mailom?

Padeš v tole kritično situacijo:

Pride Donald Trump in 7 njegovih top-shit bodyguardov do tebe in ti reče:

"Ti posluš, zdejle v naslednjih 10 minutah lahko pošlješ še zadnji email, potem pa nehaš mailat za zmeri!"

... in nadaljuje ...

"In če boš slučajno kej šmuglil vamo-tamo, se bo telih 7 spravlo nate..."

Uff...

Kaj narediš v taki situaciji?

Začenš jokat? Ok, to je ena od opcij...

Zbežiš? Težka, če je 7 tahudih okol tebe...

Hmm...

Lahko pa narediš, kar bi jaz naredil...

In verjetno podvojil profit znotraj teh zadnjih 10 minut...

In to je?

Preden ti povem - ne se smejat, al pa slučajno zamahnit z roko in si mislit "eh tale Damir je pa mal čuknjen v glavo"...

Ker mi je točno tale "pristop" skozi leta dal v žep še pa še denarcev....

In kljub temu se mi - vsakič, ko jo omenim - skor vsi smejejo...

Dokler jim ne pokažem številk...

Ok, kaj bi naredil?

Simple - pogledal bi kateri od prejšnjih emailov je prinesel največ keša, in ga poslal še 1-krat!

Enakega, kakor je! Brez sprememb!

Samo kliknil bi "re-send"...

In počakal na cvenk.

Ja, tolk simple je... In čist možno, da je tole moj najboljši nasvet kakor znotraj 10 minut in obkrožen s Trumpovimi 7 modeli pošlješ zadnji email...

Zakaj?

1. Ker čist preradi kompliciramo (z menoj vred!)

Keep it simple...

Prepošlji svoje najboljše emaile in glej kako se veča ROI.

2. Ni seksi? Ni fancy? Nič zato...

Je pa profitabilno!

In to hočeš...

In še:

3. Mailaj, dokler prodaja!

Tukaj sem padel večkrat, kot rad priznam - ampak je res!

Če ti dotičen email prinaša keš, je edino logično, da ga pošiljaš dokler nosi keš.

Vsi mi "marketingarji" se čist prehitro naveličamo enih in istih sporočil, oglasov in kreativ. Ker imaš "feeling", da moraš delat/pisat vedno nove zadeve, ker moraš/hočeš bit ustvarjalen... Ker si marketingar...

Seveda, razumem...

Ampak, če ti dotični mail (ali oglas) prinaša dobiček - ja madonca, pošiljaj ga dokler bo nosil keš!

In prosim utišaj svoj ego, zamiži, stisni zobe in še 1x klini "pošlji".

Naj bo profit merilo za tvoj ego, ne novitete, za katere si "100% prepričan, da bodo uspele"...

(govorim iz lastnih izkušenj...)

.

Vzemi si 5 minut, stisni en "re-send" in poslušaj cinglanje blagajne - čeprav ti ego govori drugače in te Trump s svojimi 7 bodyguardi verjetno ne čaka za vogalom :)

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju