Tole je absoluten no-go v emailih...
Če hočeš videt kak cvenk in obdržat stranke, seveda...
In 99% folka rine točno v tole smer, in to tko - na hard, z glavo naprej in kamor pade, naj pade. Seveda, ker večina tako dela, pol že mora bit prav, a ne?
Nope.
Že sam dejstvo, da večina dela tko naj ti bo zadosten razlog, da vsaj vržeš uč v drugo smer in vsaj mal povohaš, kaj je na drugi strani, ki jo masa tako zvesto ignorira.
In skor garantiram ti lahk, da boš tam, na drugi strani našel cel kup boljših, lepših, bolj profitabilnih stvari - že samo zato, ker maš jajca it pogledat tja in ker ni nobenga drucga tam, da bi pobral ves tist keš, ki praktično leži po tleh (ker so vsi šli tam kamor je šla ostala masa).
Pa ne teoretiziram zdele, al pa se delam pametnega okol tega, da ne boš mislil...
Tole ti pravim, ker sem - in še vedno, v svojih slabših momentih, nasedem raznim BSOjem in mnenji mase ter jim brez uporabe ene same svoje možganske celice sledim, se zaciklam in pol, skurjen do konca, komaj splezam ven z živo glavo!
Pravim, da je bolje biti "lone wolf", kot pa ena od ovc, ki se gre okol preživetja in to si me verjetno že kdaj slišal rečt. In kadar zaznam in opazim vzorce, da se gradi masa interesa okol enega BSO-ja takrat me boš vedno videl šprintat v drugo smer...
In email marketing je en tak primer.
Čist konkretno - kaj v email marketingu dela masa, Damir pa ne?
- Fancy html responsive email šablone (template-i), ker danes je to
standard in (menda) najbolj konverta?
Hmm... Ne! - 3, 4, 5 ali do 10 mailov dolga "spoznavalna" email sekvenca, kjer
se stranki predstavljam, da me spozna in mi (kao) začne zaupat?
Hmm... Ne! - Kavalirsko obnašanje in "spoštovanje" strankinega Inbox-a tako, da
ji pošljem največ 1 email vsake dva tedna, da je ne preobremenim in
jo ne zasipam?
Hmm... Ne! - Ji ne prodajam takoj, šele po končani "spoznavni" sekvenci, da je
slučajno ne užalim in s tem reskiram izpis iz liste?
Hmm... Ne! - V mailih dajem svoje znanje naprej in se pred stranko dokazujem
koliko znam in s tem pričakujem, da bom jasna izbira, ko bo stranka
pripravljena na nakup?
Hmm... Ne! - Ne izzivam možnih konfliktov, se vedno prilagodim in poskrbim, da
je na moji listi vedno "mirna kri", da se slučajno kdo ne izpiše?
Hmm... Ne!
...
Tole bi lahk nadaljeval cel dan...
Upam, da mi daš privilegij dvoma okol napisanih postavk in da mi ne verjameš na besedo, ko ti pravim kaj in kako jaz mislim - ker je tole napisano zgoraj cca. 99% kakor dela večina preko emaila.
Pa se jim obnese?
Redko. Zloooooo redko - ker vsi šopajo v isto smer, vsi delajo na isti način in vsi pričakujejo, da bodo ravno oni izstopali pri stranki.
Yeah right!
Mislm, super, kar naj delajo tako še naprej, meni čist paše...
Vse tole zgori napisano jaz NE delam v mailih, oz. delam ravno kontra in verjameš ali ne, se zelo dobro obnese!
Pa prosim, ne mi verjet na besedo...
Upam, da imaš možnost in dost jajc, da sprobaš mal zaružit v kontra smer in narest vsaj en mail točno kontra kot sem zapisal zadeve zgoraj na seznamu.
In če te ob tej misli začne stiskat v želodcu - pol veš, da je to prava stvar...
- Ker ja, se boš izpostavil in kamot lahko padeš na celi črti...
Pa kaj pol? - Ja, lahko se par folka izpiše iz liste.
Pa kaj pol? - Ja, lahko ti kdo odgovori na mail in ti reče, da nehaj težit.
Pa kaj pol? - Ja, lahko ti bo šef rekel, da si zmešan, ker si poslal čist kontra
mail kot je v navadi in da boš ti nosil posledice.
Pa kaj pol?
Lej, čist simpl je...
Tvoji subscriberji niso samo na tvoji listi. In če jih ti ne mailaš redno (dnevno, ali vsaj 3x tedensko!), verjemi da drugi jih...
In od koga misliš bodo kupili, ko pade ponudba? Od tistih, ki so jim največkrat pred očmi in ki izstopajo, majo kej pametnega za povedat in ki se ne bojijo povedat kaj mislijo in stat za svojimi besedami - ker taki ljudje so, hočeš ali nočeš - privlačni!
In tak hočeš bit - privlačen...
Ne pa vsiljivec, ki maila samo takrat kot ma kaj za prodat in mu lije voda v grlo, ker že cel mesec ni dobil nobene transakcije od liste, pol jo pa zalije s hitro in totalno ne-relevantno ponudbo!
Ker pač drugače se lahko folk izpiše iz liste, če jim bom skoz pošiljal maile, a ne?
Zveni znano?
In kateri je TOP killer v emailu?
Kaj NIKOLI, ampak res NIKOLI ne počenjaj v emailu, če hočeš kdaj videt šuške, obdržat stranke in povečat prodajo?!?
Ti dam namig:
Kateri smrkec je najmanj priljubljen in v vsaki risanki nastrada?
Kaj počenja ta smrkec ves čas?
Soli pamet vsakemu!
Nuff said...
Če hočeš zvedet kako pravilno pisat maile in prodat več z maili, potem se hitro prijavi spodaj na mojo listo, kjer te čaka še več takih idej in nasvetov -- in kako jih lahko uporabiš v svojem email marketingu za dvig profita.
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju