Email napaka 4/7: Kaj v mailu napišeš najprej?

Damir, kako naj začem pisat mail? Kaj naj napišem najprej, da bodo mail prebrali? Sploh nevem kako začet...

Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...

Tole me največkrat vprašajo...

"Damir, kako naj začem pisat mail? Kaj naj napišem najprej, da bodo mail prebrali? Sploh nevem kako začet..."

Če na hitro pogledam maile, ki jih dobivam od 300+ spletnih trgovcev, se praktično vsi začnejo takole nekak:

  1. "Živjo {firstname_fix}!"
  2. Včasih samo "Živjo,"
  3. Naliman ogromen kričeč banner, brez besedila

Hmm...

Po mojem skromnem (ampak pravilnem!) mnenju je tak začetek maila čist zgrešen in čeprav razumem, da večina spletnih trgovcev uporablja email šablono (template) v kateri je čist preveč enostavno nalimat slike in bannerje...

... je tukaj enostavna "formula" s katero boš bistveno lažje začenjal pisat maile...

Zdej, vse tole zgoraj je narobe, ker...

maila ne začenjaš, ampak ga nadaljuješ!

Prvi stavek v mailu naj bo nadaljevanje naslova (subjecta) maila, oz. naj ga opraviči, če si šel v naslovu malenkost predaleč!

Poglejva na primeru Jutranjega Fiksa, kjer sem se spustil z vajeti in pisal praktično brez omejitev:

Ja?

Naslov maila in prvi stavek sta kot mož in žena - včasih se ljubita, včasih se kregata, ampak vedno sta v vsem skupaj!

Naloga naslova maila je, da se mail odpre...

Naloga prvega stavka v mailu pa je, da se prebere nasledni odstavek!

Če naslov in prvi stavek pašeta skupaj (kot mož in žena ;) bo bralec verjetno bral naprej - ker ga bo zanimalo, kaj imaš za povedat...

Tudi, če je takoj naprej kričeč banner z mega popustom!

Tudi če vse ostalo v mailu pustiš enako!

Če pa imaš možnost, oz. jajca...

In si upaš...

Potem vzami en email, naredi B verzijo in ga spiši kakor se boš tukaj naučil pa mu daj 50% prometa ob naslednjem mailingu!

Če boš upošteval kar sva dosedaj obdelala...

In še posebej, če boš upošteval, kar prihaja v naslednjih treh mailih...

Boš komot:

  1. dvignil open-rate maila,
  2. dvignil click-rate maila,
  3. dvignil prodajo in profit, in...
  4. dvignil unsubscribe-rate (!!)

Ja...

Izpis iz liste je DOBRA stvar...

Ker se losaš vseh, ki itak niso pravi kupci zate in se samo svaljkajo na tvoji listi, ti odžirajo sender-score in ti dajejo lažno upanje, da upravljaš z 80k email listo, ko je v resnici samo 50-60k...

Kar hočeš je odzivna lista, ki nosi profit!

Ne velika, zaprašena lista polna folka, ki že vsaj pol leta niso odprli tvojega maila...

Ampak to je tema naslednje objave...

Za danes si samo zapomni, da sta naslov in prvi stavek maila kot mož in žena - vedno skupaj sodelujeta.

Tako jaz dvigujem open-rate...

.

P.S.: Kar nekaj trgovcev je me že kontaktiralo, če pišem maile tudi za ostale in če bi jim pomagal spisat maila in pri email marketingu...

Ja seveda, z veseljem! Ampak - pogoj je, da ne delam z ljudmi v isti branži, z dvema konkurentoma. Ker potem lahko hitro pride do "vamo-tamo" situacije, kar pa ni nič dobrega za nobenega od nas...

Zato tukaj direkt povem - imam še nekaj prostih terminov in se z veseljem vsedem na kavo s teboj in predebatirava če - in kako lahko pomagam pri tvojem email marketingu. Napiši mi na mail in se dogovorimo.

.

Ok, greva dalje...

Naslednja email napaka govori o najljubši radijski postaji vsakega kupca...

Damirhorvat
Pridruži se mi, splača se!

Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?

Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...

Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!

Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)


Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!

Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju