... in našel tole "luknjo" v njihovih mailih, ki jo lahko že danes izkoristiš in začneš izstopat v Inboxu svojih prejemnikov.
O čem govorim?
O pravilni personalizaciji mailov...
Samo 2-3 od 200+ trgovcev dela personalizacijo mailov pravilno!
In ne, ne govorim o {{first_name!}} in podobnih "personalizacijskih" variablah, ki ti jih tvoj email software tako vešče ponuja...
Še več, uporaba le-teh ti (po mojem skromnem, ampak pravilnem) mnenju lahko dela več škode kot koristi - ker kaj če vpišem kot ime "bebec" ali "politik" in me v vsakem mailu tako naslavljaš?
Glej...
O pravilni personalizaciji mailov sem že pisal tukaj, ampak preden klikneš in greš brat, si poglej tale seznam:
Tole je top 20 najbolj uporabljnih besed pred afno v email naslovih in številka kolikokrat se med 3000 analiziranimi emaili ponavljajo v "from:" vrstici prejetih mailov.
A že vidiš "luknjo", ki jo lahko izkoristiš, da boš izstopal?
Hmm? Hmm? HMMMM?!?!
Razen "natalije" in "nastje" so vsi "from:" pošiljatelji generični, odbijajoči in neprivlačni.
No ja, mogoče me zadnji na spisku še nekak pritegne zarad firbca, kaj mi tak pošiljatelj maila... (khm, khm)
Cvetka je pa itak "noreply" - sploh nočejo, da se jim odgovarja na maile (in oba veva, da je odgovor na mail daaaaleč najbolj zaželjena konverzija v email komunikaciji - ja, daaaaleč nad klikom).
Izstopaj tako, da si v from: vrstico upaš dat svoje ime.priimek, ali vsaj ime pred afno!
V današnji poplavi mailov hočeš dat bralcu vedet, da mu pošiljaš maile živ človek, ki si je vzel čas in spisal mail... Hočeš met svoje maile karseda osebne, karseda pristne in karseda v "svojem stilu" - besede, izrazi, sleng, kletvice in vse kar uporabljaš dnevno v govorjeni besedi.
Povedano drugače, bodi ti.
Upaj si!
Saj vidiš, da velika večina (tvoje konkurence) ne dela tega...
In tukaj je lahko tvoja prednost, s katero pridobiš bralca!
(poglej kako mam jaz narejen from: v mojih mailih - bolj osebno kot to že ne more bit ;-)
Ko pa začneš dobivat takle odgovore, veš da si na pravi poti ;-)
Ni lepšga...
Uglavnem - take zadeve kot je tale danes najdeš v Email Insajder newsletterju kjer se ne držim nazaj in ne zavijam v celofan, ko se gre za prodajo z emaili...
Če imaš spletno trgovino in če želiš povečat profit, potem je Email Insajder prava naložba zate...
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju