A si že slišal za tole?
Čez vikend sem ujel par blogov in mal nadoknadil za nazaj, pa vidim, da so skor vsi čist mahnjeni na FB in ostale 'socialne' novitete…
Menda lahko “oglašuješ” folku direkt na mesenđer, in sicer tako, da ga “pozoveš” naj začne šprehat s tabo…
Ali pa, da lahko kar direkt na FBju pobiraš maile od folka in mu (menda s privzetim dovoljenjem) pošiljaš maile na tako dobljen email naslov…
Ali pa, da je uiber pametno imet FBjev ali Tiktokov ali Insta pixel nekjer na svojih “thank-you” straneh, ker menda tako tile igralci vedo, kdaj je kontakt konvertal in ti na osnovi tega da cenejše klike…
Hmm…
A veš kaj bom rekel na tole?!?
Ale-freaking-luja!!!
Sam še knof za “skuhaj kosilo” naj mi dajo, pa takoj ratam totalni fan in ga bom vsak dan vestno klikal!
Ampak resno, vse tole so super novice – za naju!
Veš zakaj? Ker ma folk (mase folka) spet nov BSO in novo kost za glodat. Zdej kolk je ROIja tukaj zadaj pa itak ni važno, sam da si “in”, ker tega ta zadnjega pa itak ne smeš zamudit!
Haloooo, pa kje jaz to žvim madonca?!? Da si upam tele novitete tako gladko ignorirat, ha? In da še nisem skočil na tale “vagon” in se pridružil karavani…
Naah, kar naj gre (spet) mimo mene…
Mam predlog zate – kaj če bi midva naslednje 3-4 tedne raje ostala tukaj na trdnih tleh in se ukvarjala z zadevami, ki dejansko prinašajo keš v banko, ha?
Dejva rajši sončna očala gor, da naju vse tole svetlikanje ne zaslepi in pustiva tole gonjo ob strani, naj gre mimo…
Med tem časom pa se raje posvetiva dolgočasnim osnovam, ki nobenga zgleda več ne zanimajo…
Osnovam, ko so recimo:
- vsak dan dobit novih 10 optinov (ali par K, po želji…)
- poslat mail na listo strank in jim ponudit kaj za kupit
- optimizirat prodajana besedila in korake
- dat več nazaj v pravo oglaševanje, ki nosi zelence v banko
- napisat kak nov ebook ali kak video posnet in ga prodat
Nevem, take zadeve, ki dejansko prinesejo šuške…
Kaj misliš?
Sej vem, čisti dolgčas in kdo se dans sploh še ubada s temi osnovami, če pa je tam na FBju tolk novega in tolk več lahko dobiš…
Hja… Jaz, recimo… Pa upam, da ti tudi…
Veš kaj ti povem, raje danes spišem 3-4 maile, ki na hard prodajajo pa v naslednjem tednu zgubim 100 subscriberjev in zraven zaslužim nevem, še eno plačo, kot pa se ubadam kako dobit maile od FB userjev!
Zakaj sem tolk proti temu?!?
Niti nisem, ampak motita me dva stvari pri vsem tem:
1. Vprašanje kolk kvaliteten je tak lead, ki mu suneš kontakt, ker je pač vede-ali-nevede kliknil na un gumb na fejsu, in…
2. Vse tole početje nima čist nobenga smisla, če zadaj nimaš sistema v katerega zapelješ tak lead…
Ker – bom vrgu bob ob steno zdele – večino folka, ki oglašuje meče dobljen promet skozi okno – in to na VELIKO, tko z lopato!!!
Še več, cele ekipe majo plane delat na pridobivanju novih leadov mesece in mesece – zadaj kaj in kako jim najbolje prodat – in prodajat redno še mesece in leta – pa nimajo niti najmaljšega plana…
In še več, obstoječe stranke so po večini nujno zlo in jih najraje kar pozabijo in pustijo, ker “sej smo že dobili dnar od njih”…
Halo?!? Halooooo?!?!
(ma mi take cvetke dvignejo pritisk…)
Ajde – izziv zate: Najdi mi enega teh 'socialnih' gurujev, ki rinejo v tele novitete zadnje tedne pa ma zadaj funnel in vsak košček backend-a…
Ajde, probaj mi najt enga…
Ha?
Po moje ga ne boš našel – ker backend pomeni delo. Ker frontend pomeni delo. Ker AR sekvence pomenijo delo. Ker copywriting pomeni delo. Ker prodajati pomeni delo…
Po drugi strani pa…
Email je že vsaj dve desetletji “mrtev”… In email marketing je tista čudna zadeva, kjer moraš menda full enga contenta napisat, pa ne smeš jim solit pamet, pa ne preveč pisat, pa ne premal, …
pa, pa, pa, pa… dokler ni “pa-pa” stranka…
Veš kaj bom jaz naredil?
(in tebi tudi polagam na ekran zdele…)
Ignoriral vse skupaj in spisal a-ma najboljši Insajder Letter in Insajder Klub mail…
JA – najboljši…
Not bom dal cel moj plan, celo idejo kako in kaj narest in ga razdelal u nulo, korak za korakom. Pa ne tolk zaradi naročnikov kot zaradi sebe, da bom mel cel plan črno na belem…
»Jah Damir, kaj pa če bodo vsi vidli tvoj plan in te kopirali?!?«
Veš kaj – upam, da me bo kdo kopiral!!!
Upam, da bo koga res prijelo in se bo lotil delat po mojem načrtu, ker ti čist iskreno priznam, da jih bo 99% sicer z veseljem prebralo naslednjo številko Insajder Letterja, ampak…
Praktično noben pa ne bo niti s prstom mignil, da bi karkoli od tega naredil, čeprav vedo – in to dobro vedo - da se tole kar bodo prebrali še kako splača narest...
… zraven vsega trenutnega, kar majo!!!
(in če si bil na mojem zadnjem predavanju "Na kavi", ali si pogledal posnetek predavanja, potem veš kakšne so lahko številke zadej...)
Skratka cel plan za uiber stabilen biznis postavljen direktno na mizo, vse črno na belem, brez mutenja…
In najlepši del tega? (poleg keša in frej cajta, seveda)
Da ni tretjega, ki bi lahko spodmaknil tla pod nogami in z eno potezo odrezal vse skupaj!!!
Ta plan je zasnovan na kontroli, na lasti in na stabilnosti…
Edino…
Tole bi te prosil – ne podlečt novim BSOjem in zapravit nevem par mesecev s šprintanjem v “to novo zadevo”. Ker sej veš kako so končali pionirji, ki so utirali nove poti na divjem zahodu:
S puščicami v hrbtu…
.
Peace, Damir
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju