Ta objava je del sedmih email napak, ki se vsaj 279 slovenskim spletnim trgovcem redno zažirajo v profit (in jih na lastno škodo ignorirajo)...
Kako povečaš Click-Through-Rate (CTR) metriko maila?
Sigurno ne, da v email nalimaš 56 različnih bannerjev, gumbov in linkov, vsakega v svoji barvi in po možnosti, da še kej blinka vmes...
In ko odpreš tak mail...
je kot bi stopil v ribarnico ali parfumerijo!
Takoj te na polno zadane vonj ribe (ali parfumov) in preden sploh lahko prideš nazaj k sebi in v miru razmisliš kaj sploh rabiš...
... je pred tabo prodajalka, ki te sprašuje kaj hočeš - orado, brancina, girice ali kapesante (ali vse skupaj), ker se ji mudi, ima več strank, ki vse čakajo in nima časa čakat nate, da si zmišljuješ in pregleduješ - takoj zdej rabi tvoj odgovor...
Enako je v parfumerijah - takoj imaš poln nos kombinacije vseh parfumov skupaj in ko dobiš ene 4-5 testerjev pod nos pa vedi, kaj dobro diši - ne moreš, ker je vsega preveč!
Zveni znano?
Ali pa najboljši primer - domač poštni nabiralnik!
Pridem domov, zmatran od celega dneva, odprem nabiralnik za pošto in se mi na tla vsuje ene 20 reklam in 2-3 beli kuverti vmes.
Juhu!
Kaj misliš da naredim?
Vse kar je pisano, kričeče in fancy na otip takoj ignoriram in vržem na kup, ki bo letel v koš.
Bele kuverte pa itak, vse z natisnjenim naslovom odpiram z največjim gnusom, ker vem, da so notri samo položnice.
Redke izjeme, ki v vsem tem dobijo mojo pozornost so:
- kuverte z na roko napisanim naslovom
- zadeve z znamko
- čudne, drugačne in nevsakdanje zadeve
In veš kaj?
Verjetno nisem edini, ki takole dela...
Verjetno je še kar nekaj meni podobnih, ki v delčku sekunde preskenira pošto in se odloči čemu bo posvetil pozornost...
In verjetno nas je takih veliko več, kot tistih, ki se ob vsaki reklami vsedejo dol, jo prelistajo in si mogoče celo zabeležijo kaj bi kupili.
Ok...
Če zdej tole prenesem na emaile večine spletnih trgovcev...
Kakšna misliš je razlika med polnim poštnim nabiralnikom, vstopom v ribarnico (ali parfumerijo) in emaili večine spletnih trgovcev?
Praktično nobene!
Takoj ko odpreš email ti ponavadi v uč skoči kričeč banner!
In ko počakaš, da se banner končno naloži (ja, kar nekaj trgovcev v mailih pošilja slike velike 2000 pikslov ali celo več!?!), te spodaj v polomljenem CSS-ju, polomljenih proporcih in barvnih kombinacijah, da skoraj izpljuneš kofe na tipkovnico čaka nič drugega kot...
Še več kričečih CTAjev!
Juhuhu!
Lej, sej razumem...
Itak si verjetno preobremenjen/a v službi in je email newsletter nekaj kar pač moraš na vsake toliko poslat. Ker so tako rekli...
In ga.
Verjetno z nekaj odpora, ampak ga...
Ampak lej - fora tukaj je, da večina trgovcev dela enako!
In ker ima email marketing daaaaleč najvišji ROI, če ga delaš pravilno, imaš tukaj priložnost, da prehitiš konkurenco in šefom pokažeš številke, da jih bo na rit vrglo...
Ampak moraš mal drugače narest...
Ker sej veš, če delaš podobno kot večina, dobiš podobne rezultate, kot jih dobi večina - in ja, tako si "na varnem", ampak tudi ne izstopaš!
Kar ti predlagam je, da daj v naslednji email...
samo en CTA!
Ja!
Vem - vem!
Verjetno bo treba cel template spremenit in bo tole kar nekaj dela zate, ampak sem prepričan, da bo rezultat N-krat boljši od klasike!
Prvič, ker bo tvoj email nekaj drugačnega, nevsakdanjega in nepričakovanega.
Drugič, ker bo email zgledal "domače" in ne kot reklama.
In tretjič, ker bo fokus samo na eno zadevo - CTA na koncu maila! (in ne bo vse v mailu kričalo "klikni me, klikni me!")
In še:
Daleč najboljši CTA v mailu NI gumb!
Je navaden, nemaskiran link, v modri barvi, sam v svoji vrstici!
Tak, ki se začne s https:// ...
Ok...
Tole zaključuje teh 7 pogostih email napak, ki jih delajo spletni trgovci.
Pripravljam pa še eno analizo spletnih trgovin - tam kjer jih najbolj boli...
Vse izveš na mojem mailu - vpiši se spodaj.
Zakaj bi se vpisal še na mojo email listo?
Ker boš v mojih (brezplačnih!) mailih dobil več znanja, strategij in taktik email prodaje, kot če bi celo leto žulil email marketing tečaje in predavanja...
Še posebej, če imaš spletno trgovino (ali prodajaš na spletu)!
Vpiši se spodaj, naredi ločeno mapo za moje maile in jih vse shrani tja. Če boš kadarkoli rabil pomoč sem samo 1 email stran (ga dobiš v potrditvenem mailu, takoj po vpisu)
Odjaviš se lahko kadarkoli z enim klikom!
Deli objavo na Facebooku in/ali Twitterju